Telefonos ügyfélszolgálatunk átmeneti technikai hiba miatt nem tud hívást fogadni. Ügyintézéshez, kérjük vegye igénybe honlapunk webes ügyfélszolgálatát, amely továbbra is zavartalanul működik.
Kéményseprőipari tevékenység
  • 2018. évi sormunkaterv
  • Nyitólap
  • Tevékenységek
    • Sormunka
    • Megrendelésre végzett tevékenységek
  • Hírek, tájékoztatók
    • Hírek, sajtóanyagok
    • Tájékoztatók
    • Kéménytan
      • Az égéstermék-elvezetők csoportosítása
      • Az égéstermék-elvezetők jelei és azok magyarázata
      • Milyen hibák fordulhatnak elő?
    • Környezetvédelem
    • A kéményseprőipar története
    • Letölthető brosúrák
  • Szervezet
    • Bemutatkozás
    • Szervezeti ábra
    • Munkaruha, igazolvány
    • Köszönőlevelek
  • Dokumentumok
    • Hivatalos nyomtatványok
    • Formanyomtatványok
    • Nyilatkozatok, meghatalmazás
    • Tevékenységre vonatkozó szabályzók
      • Kéményseprőipari szervre vonatkozó jogszabályok
      • Az iparággal kapcsolatos szabványok és rendeletek
      • Statisztikai adatok
  • Ügyfélszolgálat
    • Központosított ügyfélszolgálat
    • Megyei ügyfélszolgálati pontok
    • Gyakran ismételt kérdések
    • Ügyfélszabályzat
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • Karrier
    • Karrier
    • Kollektív szerződés
    • Állásajánlatok
      • Legfrissebb ajánlataink
      • Jelentkezési folyamat
      • Adatkezelési tájékoztató
    • Képzési programok
  • Központosított ügyfélszolgálat
  • Megyei ügyfélszolgálati pontok
  • Gyakran ismételt kérdések
  • Ügyfélszabályzat
Amennyiben Önnél, tűzoltósági bejelentés alapján végzett ellenőrzés során magas szén-monoxid-koncentrációt mértek, és tüzelőberendezését a földgázelosztó lezárta, kérjük ezt haladéktalanul írásban jelezze email címünkön.

A levél tárgykörben tüntesse fel "SZÉN-MONOXID - tűzoltósági bejelentés és földgázelosztó általi lezárás".

Ügyfélszolgálat

Online ügyintézés – gyors, biztonságos és itt mindig Ön az első.

Időpontfoglalás

Megrendelés

Bejelentés/
Panasz

Adatmódosítás

Számlázás

Időpontfoglalás

Ezen a felületen az egylakásos ingatlan tulajdonosa egyeztethet időpontot az ingyenes kéményseprői sormunka elvégzésére. Ugyanitt van lehetőség a társasházban vagy lakásszövetkezeti ingatlanban elmaradt sormunka harmadik időpontjának egyeztetésére. Ennek a munkának az elvégzése kiszállási díj ellenében történik meg.

Kérem, jelölje a megfelelőt:




* kötelező kitölteni

A vizsgálat pontos címe



Lakcím


Mikor kívánja igénybe venni a szolgáltatást?

Az alábbi mezők segítségével kérjük, jelöljön meg minimum két Önnek megfelelő napot.
A szolgáltatás igénybevételének dátuma csak munkanap lehet, legkorábbi időpontja a mai dátumhoz minimum 10, a legkésőbbi maximum 90 naptári napra eshet.
A program segíti Önt, a valós munkanapok kiválasztásában.





Az ütemezett sormunka időpontjáról elektronikus levélben értesítjük. Az egyeztetett dátum módosítására, vagy lemondására telefonon – a vizsgálat helyszíne és az igénybejelentő nevének megadásával – a 1818-as telefonszám tárcsázása után a 9-es, majd az 1-es és újra az 1-es nyomógombot megnyomva, az Időpontfoglalás menüponton jelentkező ügyintézőnél, munkaidőben (hétfőn: 8:00-20:00 kedd-péntek 8:00-14:00) van lehetősége. Tájékoztatjuk, hogy módosítási, vagy lemondási kérelmét az egyeztetett dátumot megelőző két munkanapon belül már nem áll módunkban elfogadni. Ha a sormunkát nem sikerül elvégezni, újabb ingyenes időpontot már csak a következő naptári évben tud választani.

Mikor kívánja igénybe venni a szolgáltatást?

Az alábbi mezők segítségével kérjük, jelöljön meg minimum két Önnek megfelelő napot.
A szolgáltatás igénybevételének dátuma csak munkanap lehet, legkorábbi időpontja a mai dátumhoz minimum 15, a legkésőbbi maximum 45 naptári napra eshet.
A program segíti Önt, a valós munkanapok kiválasztásában.





Az ütemezett sormunka időpontjáról elektronikus levélben értesítjük. Az egyeztetett dátum módosítására, vagy lemondására telefonon keresztül – a vizsgálat helyszíne és az igénybejelentő nevének megadásával – az 1818-as telefonszám tárcsázása után a 9-es, majd az 1-es és újra az 1-es nyomógombot megnyomva, az Időpontfoglalás menüponton jelentkező ügyintézőnél, munkaidőben (hétfőn: 8:00-20:00 kedd-péntek 8:00-14:00) van lehetősége. Tájékoztatjuk, hogy módosítási vagy lemondási kérelmét a nevezett dátumot megelőző két munkanapon belül már nem áll módunkban elfogadni, a kiszállási díjat az ellenőrzés meghiúsulása esetén is kiszámlázzuk. Az elmaradt sormunka kedvezményes díjszabású – kiszállási díj ellenében végzett – pótlására csak akkor jogosult, ha jelen egyeztetési igényének dátuma – a mai dátum – a kéményseprő második értesítőjén szereplő időponttól számított 30 naptári napon belül van. A 30 nap letelte után benyújtott igényt megrendelésnek tekinti szervezetünk, amelyet térítés ellenében teljesít!

Kérjük olvassa el az adatkezelési tájékoztatót.

Megrendelés

Soron kívül, költségtérítés ellenében végzett kéményseprőipari feladatok ellátása
(égéstermék-elvezetők extra tisztítása vagy ellenőrzése, műszaki felülvizsgálat, használatba vétel)

* kötelező kitölteni

Vizsgálat helyszíne


Megrendelő adatai

Állandó lakcím



Tulajdonos adatai

Állandó lakcím/Székhely


Számlázási adatok

Állandó lakcím/Székhely


Mikor kívánja igénybe venni a szolgáltatást?

Az alábbi mezők segítségével kérjük, jelöljön meg minimum két Önnek megfelelő napot.
A szolgáltatás igénybevételének dátuma csak munkanap lehet, legkorábbi időpontja a mai dátumhoz minimum 15, a legkésőbbi maximum 45 naptári napra eshet.
A program segíti Önt, a valós munkanapok kiválasztásában.






Weboldalon történő megrendeléssel tudomásul veszem:

  • a kéményseprőipari szerv a kötelező kéményseprőipari közszolgáltatásról szóló BM rendelet 16. § szakaszában és a 8. számú mellékletében meghatározott szolgáltatási díjakat alkalmazza ideértve a kiszállási díjat is.
  • a megrendelés elkészítéséhez szükséges egyéb dokumentumok (hő- és áramlástechnikai méretezés, teljesítménynyilatkozat, stb.) esetleges benyújtásának kötelezettsége engem terhel, mely kötelezettség elmulasztása esetén is megilleti a kéményseprőipari szervet a hivatkozott BM rendelet 16. § szakaszában és a 8. számú mellékletében foglalt díj.
  • amennyiben szükséges, biztosítom a helyszíni vizsgálat feltételeit. Jelen megrendelés a munkavégzés igazolására szolgáló TANÚSÍTVÁNY-ban foglaltakkal együtt értelmezendő.

Kérjük olvassa el az adatkezelési tájékoztatót.

Bejelentés/Panasz

Közérdekű bejelentések, az ellátás minőségével kapcsolatos információk

* kötelező kitölteni




Bejelentő adatai

Állandó lakcím


Vizsgálat pontos címe



Csatolmány:

A feltöltött fájl maximum 5 MB lehet és a következő kiterjesztések engedélyezettek: gif, jpg, png, pdf, zip, rar, doc, docx, csv, xls, xlsx!

Amennyiben több fájlt szeretne feltölteni, kérem csomagolt formában (.zip, .rar) legyen szíves csatolni a fájlokat!


Kérjük olvassa el az adatkezelési tájékoztatót.

Adatmódosítás

Névváltozás, tulajdonosváltás, lakcímváltozás, ideiglenesen használt ingatlan bejelentése

Adatai módosítását az elektronikus levélen túl postai úton - 1903 Budapest, Pf.: 314. -, illetve személyesen, régiótól függetlenül bármely ügyfélszolgálati csoportunk irodájában kezdeményezheti, a következő dokumentumok bemutatásával illetve csatolásával:

Közös képviselő változás esetén, vagy társasház, lakásszövetkezet gazdálkodó szervezet adataiban történő változás bejegyzése esetén:

  • határozat
  • átadás-átvételi jegyzőkönyv (képviselő változás esetén)
  • a változást bejegyző határozat (adatváltozás esetén)

Tulajdonosváltozás esetén:

  • adás-vételi szerződés vagy földhivatali bejegyző határozat
  • birtokba adási jegyzőkönyv
  • tulajdoni lap vagy földhivatali bejegyző határozat
  • lakcímkártya vagy 30 napnál nem régebbi cégkivonat vagy cégbejegyző határozat
  • a tulajdonos halála esetén, halotti anyakönyvi kivonat.

* kötelező kitölteni

Nyilvántartásban szereplő, módosítani kívánt adatok

Lakcím


Új adatok

Lakcím


Bejelentés szövege


Kérjük, itt csatolja annak igazolását, hogy adatváltozás történt:

A feltöltött fájl maximum 5 MB lehet és a következő kiterjesztések engedélyezettek: gif, jpg, png, pdf, zip, rar, doc, docx, csv, xls, xlsx!

Amennyiben több fájlt szeretne feltölteni, kérem csomagolt formában (.zip, .rar) legyen szíves csatolni a fájlokat!


Kérjük olvassa el az adatkezelési tájékoztatót.

Számlázás

Számlareklamáció, befizetésekkel kapcsolatos ügyek intézése

A számlázassal kapcsolatos ügyintézéshez, kérjük, adja meg az alábbi adatokat:


* kötelező kitölteni


Lakcím



A feltöltött fájl maximum 5 MB lehet és a következő kiterjesztések engedélyezettek: gif, jpg, png, pdf, zip, rar, doc, docx, csv, xls, xlsx!

Amennyiben több fájlt szeretne feltölteni, kérem csomagolt formában (.zip, .rar) legyen szíves csatolni a fájlokat!


Kérjük olvassa el az adatkezelési tájékoztatót.


Kérjük ellenőrizze, hogy az ön településén a korábbi közszolgáltató vagy a katasztrófavédelem látja el a kéményseprőipari tevékenységet. Kérem, adja meg lakóhelye irányítószámát:

A gazdálkodó szervezetek, az országos nyilvántartásba vett kéményseprőipari szolgáltatókról a fenti kereső használatával vagy BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság honlapján, az alábbi oldalon találnak információt.

Ügyfélfogadási idő

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a 2016. évi munkaszüneti és ünnepnapok körüli munkarendváltozás miatt az Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje az alábbiak szerint módosul:

2016.10.14.
Péntek
Nyitva
8:00 - 20:00
2016.10.15.
Szombat
Nyitva
8:00 - 14:00
2016.10.31.
Hétfő
Zárva
2016.11.1.
Kedd
Zárva
Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd: 8.00 - 14.00
Szerda: 8.00 - 14.00
Csütörtök: 8.00 - 14.00
Péntek: 8.00 - 14.00

Telefonos ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk technikai hiba miatt, nem tudja az Ön telefonos megkeresését fogadni, kérjük, ismételje meg a hívását később!
1818
9.1
menü
  • 9.1 Kéményseprőipari tevékenység
  • 9.1.1 Időpontfoglalás
  • 9.1.2 Megrendelés
  • 9.1.3 Számlázás
  • 9.1.4 Bejelentés/Panasz
  • 9.1.5 Adatmódosítás
  • 9.1.6 Általános információ
  • 9.1.9 Adatkezelési tájékoztató

Ügyeinek intézése érdekében forduljon hozzánk:

  • e-mailben, levelét a kemenysepro.ugyfelszolgalat@katved.gov.hu címre küldve
  • postai úton a BM OKF GEK részére címzetten, 1903 Budapest, Pf.: 314. címre küldve (letölthető iratminták)
  • telefonon a 1818-as ingyenesen hívható központi telefonszámon jelentkező ügyintézőnél
  • személyesen, ügyfélfogadási időben várjuk a megyei ellátási csoportjainknál
  • a külföldön tartózkodó állampolgárok a +36 (1) 550 1858 helyi díjszabással hívható telefonszámon érik el ügyfélszolgálatunkat.
Honlaptérkép Impresszum Adatkezelési tájékoztató Közérdekű adatok GYIK Kapcsolat 1818
9.1 menü
© 2018 Kéményseprőipari tevékenység